Minőségpolitika

Utoljára módosítva: 2017-03-27

A Toldy Ferenc Kórház és Rendelőintézet minőségpolitikai nyilatkozata

A ceglédi Toldy Ferenc Kórház és Rendelőintézet jogelődjével együtt több mint száz éve az év minden napján, a nap minden percében folyamatos munkarendben áll a gyógyítást igénybe vevő Dél-Pest megyei lakosság szolgálatára. Intézményünk az ellátási kötelezettségéhez tartozó települések lakosain túl szívesen fogad minden hozzá bizalommal forduló beteget.

A mindenkori szabvány követelményeinek megfelelően minőségirányítási rendszert működtetünk.

Orvosaink, ápolóink, asszisztenseink és más képzettségű munkatársaink folyamatosan készen állnak arra, hogy a hozzánk forduló betegeket magas szakmai színvonalon, készséges gondossággal lássák el.

Korszerű diagnosztikus lehetőségeinket és szakmai tudásunkat készséggel rendelkezésre bocsátjuk a családorvos kollégáknak, a velünk együttműködő szakorvos kollégáknak és társintézményeknek.

Intézményünk részt vesz az orvosképzésben és más egészségügyi szakemberek képzésében. A betegségek megelőzése és az egészség megőrzése érdekében részt veszünk a lakosság egészségnevelésében. Támogatjuk munkatársaink folyamatos képzését és tudományos törekvéseit, erőfeszítéseket teszünk a betegellátás szakmai színvonalának folyamatos javítására.

Ezért munkatársaink odaadása és hivatásszeretete révén elkötelezzük magunkat arra, hogy erőforrásainkat a lehető legmagasabb színvonalú és humánus egészségügyi szolgáltatások nyújtására összpontosítjuk. A céljaink elérése érdekében:

  • meghallgatjuk és válaszolunk betegeink gondjaira és problémáira;
  • a lehetőségeken belül magas színvonalú tárgyi és személyi feltételek biztosításával szolgáljuk a betegellátást;
  • arra törekszünk, hogy a leghumánusabb és komfortosabb körülményeket biztosítsuk a szolgáltatásainkat igénybe vevő betegeknek;
  • együttműködünk minden szakmai és nem szakmai szervezettel és jó szándékú személlyel, hogy közreműködésünkkel és segítségünkkel alapvető céljainkat megvalósítsuk.

Legfontosabb számunkra, hogy a betegek elégedettek legyenek munkánkkal. Ennek érdekében rendszeresen végzünk betegelégedettségi vizsgálatokat, melynek eredményei alapján folyamatosan fejlesztjük tevékenységünket.

A Kórház dolgozói és az Igazgatás nevében

Dr. Pusztai Dezső
főigazgató